نحوه ارسال سفارشات

از آنجایی که با توجه به نوع کالا، اندازه، ارزش و نحوه ورود آن شرایط ارسال و چگونگی آن متفاوت می باشد و حتی در بعضی از موارد نیاز به حضور فیزیکی مشتری می باشد، ما در AzadKala مبنا را بر تعامل با مشتری قرار داده و در بیشتر مواقع با تماس و دادن پیام به مشتری و صلاح دید وی و بررسی پیشنهادات متفاوت، بهترین راه ارسال کالا و دریافت آن را انتخاب و انجام خواهیم داد. (بخصوص در مورد کالاهای بزرگ)

زمان ارسال کالا:

زمان ارسال کالای خریداری شده در سایت AzadKala طی دو روز کاری می باشد و بعد از انتخاب نحوه ارسال توسط مشتری مراحل اجرایی آن شروع می شود، که در هنگام نهایی سازی سفارش خود میتوانید روش ارسال کالا را تعیین نمایید. بدیهی است که مشتریان محترم می بایست با در نظر گرفتن ارزش کالا و شرایط ارسال و کیفیت آن بهترین راه انتخاب نموده تا دچار مشکل نشوند.

هزینه ارسال کالا:

هزینه ارسال کالا با مشتری می باشد. با این حال سایت AzadKala برای مشتریان ویژه خود و همچنین در طرحهای ویژه فروش، ارسال رایگان دارد.

 

در زیر راههای ارسال کالا را بررسی می کنیم :

 

1- باربری:

این روش هزینه کمتری دارد و تنها مختص به کالاهای با حجم بزرگ است و برای کالاهای کوچک توصیه نمی شود. توجه شود که کالاهای ارسالی با باربری، نیاز به تقویت بسته بندی دارند تا کالا در طول حمل و نقل آسیبی نبیند. این تقویت بسته بندی مشمول هزینه اضافی می باشد که در پایین همین صفحه درج شده است.

در این روش  مکان تحویل کالا به شما، دفتر باربری شهرتان میباشد. و شخص باید خود برای تحویل آن برود یا با باربری هماهنگ کند تا برایش ارسال شود .

قبل از ارسال بار به باربری ، سلامت کالا بررسی شده و فیلم یا تصویرآن برای مشتری ارسال خواهد شد و صحیح و سالم تحویل باربری خواهد شد .

زمان تحویل کالا در این روش توسط باربری معمولاً  بین 24 الی 48 ساعت از زمان تحویل بار میباشد ، که البته بسته به فاصله شهرها و شرایط مسیر ممکن است تغییر کند .

با توجه به حجم ورود و خروج کالا در باربری ها مشتری می بایست هرچه سریعتر نسبت دریافت کالا اقدام نمایند تا در جابه جایی های مکرر داخل باربری کالا آسیب نبیند .

 مشتریان عزیز نیز می بایست در زمان تحویل کالای خود از باربری سلامت کامل کالا را چک نمایند، و در صورت وجود هرگونه نقص کالا را به هیچ عنوان تحویل نگیرید. فروشنده مسئولیت شکستگی و یا معیوب بودن ظاهر و بسته کالا را بعد از دریافت کالا توسط خریدار را به عهده نمی گیرد.

2 تیپاکس: 

این روش از نظر امنیت و سلامت کالایی بهتر از باربری بوده ولی هزینه آن نسبت به باربری بیشتر است و برای کالاهای متوسط و کوچک توصیه می شود.

در این روش هزینه حمل نسبت به وزن کالای شما محاسبه میگردد و شرکت تیپاکس کالای شما را بیمه خواهد کرد، و همچنین تحویل کالا درب منزل شما صورت خواهد گرفت. ( مامور تیپاکس اجازه ورود به داخل پارکینگ ، حیاط و منزل شما را ندارد )

زمان تحویل کالا در این روش توسط تیپاکس معمولاً  بین 24 الی 48 ساعت از زمان تحویل بار میباشد ، که البته بسته به فاصله شهرها و شرایط مسیر ممکن است تغییر کند .

مشتری موظف است هنگام مراجعه مامور تیپاکس در محل مشخص شده خود در فرم سفارش، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل، می بایست با دفتر تیپاکس هماهنگ نموده و جهت دریافت کالا اقدام کند. بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شده به هنگام سفارش و برگشت محصول، مسئولیت و هزینه و هر گونه آسیب به کالا و ارسال مجدد با خریدار خواهد بود.

 مشتریان عزیز نیز می بایست در زمان تحویل کالای خود از تیپاکس سلامت کامل کالا را چک نمایند، و در صورت وجود هرگونه نقص کالا را به هیچ عنوان تحویل نگیرید. فروشنده مسئولیت شکستگی و یا معیوب بودن ظاهر و بسته کالا را بعد از دریافت کالا توسط خریدار را به عهده نمی گیرد.

3– پست ویژه و سفارشی : 

این روش از نظر امنیت و سلامت کالایی مساوی و کمی کمتر از تیپاکس بوده ولی هزینه آن نسبت به تیپاکس کمتر یا تقریباً برابر است و برای کالاهای کوچک توصیه می شود.

در این روش هزینه حمل نسبت به وزن کالای شما محاسبه میگردد و شرکت پست کالای شما را بیمه خواهد کرد، و همچنین تحویل کالا درب منزل شما صورت خواهد گرفت. ( مامور پست  اجازه ورود به داخل پارکینگ ، حیاط و منزل شما را ندارد )

زمان تحویل کالا در این روش معمولاً طبق زمان بندی اداره پست می باشد.

مشتری موظف است هنگام مراجعه مامور پست در محل مشخص شده خود در فرم سفارش، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل، می بایست با دفتر پست شهر خود هماهنگ نموده و جهت دریافت کالا اقدام کند. بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شده به هنگام سفارش و برگشت محصول، مسئولیت و هزینه و هر گونه آسیب به کالا و ارسال مجدد با خریدار خواهد بود.

 مشتریان عزیز نیز می بایست در زمان تحویل کالای خود از پست سلامت کامل کالا را چک نمایند، و در صورت وجود هرگونه نقص کالا را به هیچ عنوان تحویل نگیرید. فروشنده مسئولیت شکستگی و یا معیوب بودن ظاهر و بسته کالا را بعد از دریافت کالا توسط خریدار را به عهده نمی گیرد.

4- وانت دربستی : 

این روش از نظر امنیت و سلامت کالایی از تمامی روش ها بهتر بوده و برای افرادی که چند قلم کالا بزرگ و کوچک خرید کرده اند توصیه می شود.

در این روش به درخواست مشتری کالا بیمه شده  و همچنین تحویل کالا درب منزل شما صورت خواهد گرفت. ( راننده اجازه ورود به داخل پارکینگ ، حیاط و منزل شما را ندارد )

زمان تحویل کالا در این روش از تمامی روشها کوتاه تر است .

مشتری موظف است هنگام مراجعه وانت دربستی در محل مشخص شده خود در فرم سفارش، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل، می بایست با راننده ( که مشخصات وی را دریافت کرده )  هماهنگ نموده و جهت دریافت کالا اقدام کند. بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شده به هنگام سفارش و برگشت محصول، مسئولیت و هزینه و هر گونه آسیب به کالا و ارسال مجدد با خریدار خواهد بود.

 مشتریان عزیز نیز می بایست در زمان تحویل کالای خود سلامت کامل کالا را چک نمایند، و در صورت وجود هرگونه نقص کالا را به هیچ عنوان تحویل نگیرید. فروشنده مسئولیت شکستگی و یا معیوب بودن ظاهر و بسته کالا را بعد از دریافت کالا توسط خریدار را به عهده نمی گیرد.

5- تحویل حضوری : 

در این روش مشتریان می توانند به صورت حضوری بعد از انتخاب و خرید در سایت طی 15روز از زمان خرید خود ، به صورت حضوری مراجعه نموده و کالای خود را تحویل بگیرند . که در این صورت کالا در حضور مشتری تست شده و آموزش داده می شود البته به جز کالاهای قابل نصب . بدیهی است بعد از مدت 15 روز فاکتور مشتری ابطال شده و مبلغ کالا به مشتری عودت داده خواهد شد و مشتری می بایست به جهت این امر شماره حساب خود را ارسال نماید .

این روش که بخاطر کالاهای خاص و مشتریان که به فضای مجازی اطمینان ندارند ایجاد شده و مشتریان می توانند علاوه بر آن از طرح فرش قرمز ما که ویژه مشتریان حضوری است بهرمند گردند .

 

نکته مهم :

خریدار پس از تائید سفارش خرید از طرف فروشنده و در وضعیت “پرداخت شده”، “در حال بررسی” و “ارسال شد” نمی تواند درخواست انصراف سفارش دهد. ولی تا قبل پرداخت وجه می تواند انصراف دهد حتی اگر کالا داخل سبد خرید وی باشد .